پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۱۱:۵۹

مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه:
انرژی انتخاب نخست ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه‎گذاری است

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: حوزه انرژی انتخاب نخست ایرانیان مقیم خارج از کشور برای مشارکت در پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‎گذاری در ایران است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، سید جواد قوام شهیدی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‎ها اعلام کرد: بخش انرژی موضوعی کلیدی در مناسبات جهانی است و در اقتصاد نقش مهمی بازی می‌کند. وی افزود: انرژی به عنوان یک قدرت نرم در مناسبات منطقه‌ای، بین‌المللی و تامین اقتدار کشورها مورد توجه است. مدیر کل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه به ابتکار عمل دولت تدبیر و امید برای رفع خلاهای استان‎های مختلف با کمک ایرانیان مقیم خارج از کشور اشاره کرد و گفت: ایرانیان مقیم خارج که در ٣١ سفر استانی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به استان‎ها حضور داشتند از این ابتکار استقبال کردند و ایده‎های مطلوبی را به دستگاه‎های ملی و استانی ارائه کردند.

قوام شهیدی ادامه داد: ایرانیان مقیم خارج در این سفرها با فرصت‎های سرمایه گذاری استان‎های کشور آشنا شدند و ایده‌های خود را برای توسعه مطرح کردند. وی گفت: دولت تلاش دارد زمینه حضور ایرانیان مقیم خارج را در پروژه‌های سرمایه گزاری تسهیل کند و ایرانیان حتی در دعوت از سرمایه گذاران خارجی غیرایرانی نیز می توانند نقش مثبتی ایفا کنند. قوام شهیدی مشارکت در بخش انرژی ایران را انتخاب نخست ایرانیان مقیم خارج عنوان کرد و افزود: ایرانیان مقیم خارج در نشست‎های برگزار شده در استان‎های کشور به سرمایه گذاری در بخش پالایشگاه‎ها و تاسیس نیروگاه‎های برقی، بادی و آبی در سراسر کشور ابراز علاقه‎مندی کردند.



  کد خبر : 2737
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :